איגוד המוסכים בישראל

הנחת את אבן הפינה למרכז התמיכה הטכנית למוסכים חברי האיגוד

במפגש חגיגי שכלל נציגים ממרכזי שירות וממוסכים, הנחנו את אבן הפינה למרכז התמיכה הטכנית שמוקם באיגוד המוסכים ושייתן סיוע טכני נרחב בעתיד הקרוב למוסכים חברי האיגוד. השלב הראשוני הינו פיילוט עם קבוצה קטנה של מוסכים אשר קיבלו אתמול תיק מושקע ובו הנחיות, שאלוני פרטים להכרת המבנה המקצועי של כל מוסך וכן מבחנים פרטניים ראשוניים להכרת מאבחן המוסך ורמת היידע שלו. מיד עם קבלת כלל הנתונים וניתוח פרטני ראשוני שיכלול ביקור של דורון במוסך – יקבל כל מוסך שירות פרטני להשלמת הפערים ונצא לדרך. במקביל – המעבדה שתשרת את דורון כהן מנהל המחלקה, הפיילוט יארוך כשישה חודשים והוא בנוי משיטת הלימוד ההדדי בכדי להתמקד בצרכים האמיתיים של מקבלי השירות ובכדי לשפר בעקומה רציפה את ההצלחות באבחון מהיר ומקצועי של תקלות כלי הרכב המקבלים שירות במוסכי ומרכזי השירות חברי האיגוד. הכלים להצלחה באבחון, הם רבים אך הם מובנים ובעיקרם – אוניברסליים.

אז, המשימות הראשונות שדורון הכין לחבורת בעלי המקצוע הכינה אותם ואותנו לדרך ארוכה ומאתגרת שבסופה, כך מצופה, נוכל לספק את השירות החשוב והמתבקש הזה לכלל חברי האיגוד ובעלות מינימאלית ומסובסדת. חבורת החלוצים ייהנו מהכשרות קבוצתיות ופרטניות ומזמינות למידע מרוכז – ללא עלות.

ניכר אמש שמשהו חשוב ורציני מאד עולה למגרש וכולנו התרגשנו ביחד עם דורון לקראת היציאה למשימה. אז תתחילו להכיר – TECHNIGA של איגוד המוסכים החל לנוע ! בהצלחה לכולנו ! לקוחות המוסכים בוודאי ייהנו מכך – יעילות וחיסכון ניכר בעלויות תיקון ובמשאבי זמן ולא פחות חשוב – שיפור האמון בין המוסך ללקוחותיו והגדלת שביעות הרצון והנאמנות ההדדית. לעבודה ! יום ושבוע טוב