איגוד המוסכים בישראל

חלום שמתגשם- הקמת מחלקת ‘תמיכה טכנית’ חדשה באיגוד

חלום שמתגשם… היום, אנו מניעים, סוף סוף, הקמת מחלקה חדשה באיגוד המוסכים בהובלת המדריך הוותיק שלנו, דורון כהן. דורון יתחיל החודש לבנות את התשתיות למחלקת השירות הטכנית החדשה שלנו שתספק שירות “תמיכה טכנית” לכלל המוסכים בחברים באיגוד תמורת תשלום חודשי סמלי. הציוד והתוכנות למחלקה זו נמצא כבר בהזמנה ותוך כדי הצטיידות לתשתית הולמת אנחנו נתחיל עם פיילוט עם 12 מוסכים שייבחרו על ידי דורון ולאחר שיבצע מיפוי לכל מוסך מצטרף : ציוד מתאים, מנהל טכני/מאבחן תקלות, מבחני ידע אישיים ועוד. המחלקה תפעל בשיטת העבודה של יצרני הרכב – אפיון מוסך, קשר אישי רק עם מנהל טכני מאושר, סנכרון ציוד בדיקה, מידע ספציפי לרכב. בנוסף, אנו נרכז בעתיד הקרוב את המידע הבסיסי לטיפולי תחזוקה – סוגי שמנים, שגרת תחזוקה לכל רכב ועוד וכך המוסכים החברים יוכלו להסתייע במחלקה גם לצרכים הפשוטים (טעויות קטנות – נזקים גדולים) וגם לצורכי אבחון ספציפיים לכלל סוגי הרכב וסוגי הנעות הרכבים (בנזין,דיזל, היברידי, חשמלי).

במהלך שלושת החודשים הקרובים ינוהל הפיילוט ולאחר מכן נתחיל רישום כללי של כל מוסך שירצה להצטרף. ההצטרפות תכלול קורסי הכנה – שדרוג הידע לאבחון תקלות, שימוש בציוד, שימוש בהוראות יצרן, בחינות, נוהלי עבודה בין המוסך לבין המחלקה.

12 המצטרפים הראשונים יקבלו את כל החבילה ללא עלות ואלה ייבחרו על ידי דורון כמובילים את תקופת הניסיון.

המעוניים להשתתף בפיילוט (בדוא”ל בלבד!!!) : iga@iga.co.il

לרשום בושא – מעוניין להשתתף בפיילוט “תמיכה טכנית” של איגוד המוסכים. דורון כבר יחזור לנרשמים וינחה אותם בהתאם לתכנית.

אנחנו מתרגשים ומברכים את דורון על נכונותו לקחת את המשימה המורכבת הזאת ואנו בטוחים ששימוש עתידי של מוסכים כלליים ושל מרכזי שירות במחלקה – ישפר את איכות התיקונים וישפר את יכולתו של המוסך לספק שירות מהיר ואמין ללקוחותיו. בהצלחה !!!