איגוד המוסכים בישראל

קובי אביטל מונה לסמנכ”ל מחקר ופיתוח הדרכה וניהול במכללה הטכנולוגית לרכב מבית איגוד המוסכים.

1 ספטמבר, 2011

-הודעה לעיתונות-

קובי אביטל מונה לסמנכ”ל מחקר ופיתוח הדרכה וניהול במכללה הטכנולוגית לרכב מבית איגוד המוסכים.

קובי אביטל (42) מונה לסמנכ”ל מחקר ופיתוח הדרכה וניהול במכללה הטכנולוגית לרכב מבית איגוד המוסכים. אביטל, נשוי +4, בוגר  הנדסת מכונות רכב ו M.A ביחב”ל מאוניברסיטת חיפה.

במהלך 20 השנים האחרונות מילא אביטל תפקידים רבים במערכת החינוך ובעיצוב פני הדור הצעיר וביניהם מורה במגמת רכב בתיכון ותפקידי ניהול מגוונים בתיכון, במכללה ובכפר הנוער של הדסה נעורים.

במסגרת תפקידו הנוכחי יפעל אביטל למינוף תחום ההכשרות במכללה ולהפיכתה למרכז ארצי מוביל בעל חדשנות טכנולוגית וכזה שיספק מענה איכותי לגופים ומוסדות, לקולקטיבים ואינדיבידואליים לפיתוח מיומנויות חדשות להתמודדות עם אתגרי הקדמה בענף הרכב. כל זאת תוך יישום ופיתוח תכניות לימוד דידקטיות, פיתוח מעבדות מאיצי חדשנות, בניית מגוון מסלולי הכשרה בתחומי התמחות שוניםופיתוח שיתופי פעולה עם מרכזים ואיגודים דומים בעולם.

אריה אשד, מנכ”ל איגוד המוסכים אמר כי “בעקבות מצב החירום שנוצר בעת האחרונה בחינוך הטכנולוגי בענף הרכב, ראינו לנכון כי הגיעה העת למנף את המכללה הטכנולוגית של איגוד המוסכים על מנת לספק מענה לדרישה ההולכת וגוברת לכוח אדם איכותי בענף שיוכל להתמודד עם מערכות רכב חדשניות ומתקדמות ומערכות מחשבים מפותחות ואני סמוך ובטוח כי קובי הוא הבן אדם הנכון לתפקיד”.

אבי אורן, יו”ר המכללה טכנולוגית לרכב מבית איגוד המוסכים בירך על המינוי ואמר כי “קובי מביא עימו לאיגוד ניסיון רב שנים במערכת החינוך בכלל ובחינוך הטכנולוגי בענף הרכב בפרט. אני סמוך ובטוח כי קובי ימשיך את תנופת הפיתוח של המכללה הטכנולוגית לרכב ויהפוך אותה למכללה המובילה בתחומה. אני מאחל לו הצלחה רבה במילוי תפקידו החדש והמאתגר”.