איגוד המוסכים בישראל

אז מה היה לנו: סיכום שבועי ועדכונים חשובים לשבוע 19-23.01.2020

החורף כאן ובגדול וזה הזמן להזכיר לבעלי הרכב להגיע למוסכים ולנצל את המבצע של הכן רכבך לחורף שמבצעים המוסכים, חברי האיגוד, ללא תשלום. נהיגה בחורף ברכב תקין ובאופן המתאים לתנאי הדרך, מבטיחה הפחתת סיכון משמעותי בנסיעה בכבישים בתנאים קשים.

השבוע של צוותי וסניפי האיגוד התמקד בהכשרות בכלל הסניפים שהחלו בבקרים עם תלמידי המגמות הטכנולוגיות במשרד החינוך שמגיעים כל בוקר לסדנאות האיגוד ללימודים מעשיים בתחום האופנוטרוניקה ובתחום המולטימדיות וכן משולבים בעבודה במאות המוסכים ומרכזי השירות. את כל הפעילות העניפה הזאת חשוב לעטוף בכללי בטיחות קפדניים והשבוע החלנו לעבור במרכזי השירות ובמוסכים המשלבים ותלינו את שלטי דגשי הבטיחות ונמשיך בכל בוקר בטרם העבודה והלימודיים המעשיים – לשנן את כללי הבטיחות ולפעול על פי הן בקפדנות. הכשרת העולים החדשים בקרית אתא נכסנת לשלב המעשי והתלמידים לומדים, בין היתר, על המערכות החשמליות וההיברידות. פותחים כל הזמן קורסים חדשים בסניף הירושלמי ומתקדמים לקראת הנעת פרוייקט הכשרות המאייסטר בישראל.

ממשיכים לעבוד על החיבור בין התעשיות ודורון כהן, מנהל מחלקת הסיוע הטכני שלנו החל להעביר הכשרות הכרות מעמיקה על כלי רכב חשמליים/היברידיים למהנדסי אחת מחברות ההייטק המצליחות והחדשניות בישראל שכבר משווקת טכנולוגיה ומוצרים ליצרני הרכב בעולם.

השבוע, דורון המשיך את מגמת הפרסומים הטכניים שלנו ופרסם שני מאמרים חשובים מאד על תוצאות השימוש ההרסניות בדלקים ובשמנים מאיכות ירודה/מהולים/ממוחזרים וכד’. מאמרים חשובים לבעלי מקצועות תיקוני הרכב וכן לבעלי הרכב עצמם. חשוב לשנן את ההוראות ולחתור תמיד לוודא ולמלא דלק נקי ומתאים וכן להשמש בחומרי הסיכה המומלצים והמתאימים לרכב ובאיכות הנדרשת.

שימוש בחומרים שאינם מתאימים למערכות הרכב גורמים לנזקים יקרים ומשביתים את פעילות הרכב. חשוב להכיר ולשנן ולפעול בהתאם !

מעבר לכך, תלונות ומידע על נזקי כלי רכב שצללו ושמועברים ל”תיקון” פיראטי ממשיכים להציף את האיגוד… מאחלים שבת מנוחה, נוחה ובטוחה !