איגוד המוסכים בישראל

כנס ירושלים


כאמור, השנה נמשיך לנוע ברחבי הארץ ונגיע לערים המרכזיות ונערוך אירועי הסברה, עדכונים והכרות עם החוק החדש ועם הרפורמה המצופה בשוק תיקוני התאונות – ביטול הסדרי המוסכים במתכונתם הנוכחית. כנסים מצומצמים כאלה המאפשרים למשתתפים לקבל מענה אישי, נערכו על ידנו השנה בעפולה, נצרת, ת”א ולאחרונה בירושלים. בכנסים משתתפים נציגי וועדת הכלכלה של הכנסת, נציגי משרד התחבורה ונציגים של הרשות המקומית.

בכנס האחרון שנערך ביום ה’ 6.4.2017 – הופיע חבר הכנסת עיסאווי פריג’, חבר וועדת הכלכלה ותיאר למשתתפים את הקושי של העסקים הקטנים לזכות בשוויון הזדמנויות כמו שזוכים להם העסקים המממנים גדודי לוביסטים ויועמ”שים בכדי להפעיל לחץ על המחוקקים ועל הפקידים בכדי לקדם את היתרון היחסי שלהם בתחרות העסקית במשק.

לאחריו ברך את המשתתפים, סגן ראש עיריית ירושלים, מר מאיר תורג’מן שהבטיח לטפל באופן אישי בקידום רישוי העסקים למוסכים שעדיין לא סיימו את המסע המפרך…

מנהל אגף הרכב במשרד התחבורה, מר משה ויצמן, דיבר על העתיד – נשים במוסכים, מקצועיות, נראות, שקיפות, בטיחות בתיקון, פעילות הפיקוח במשרד התחבורה ועוד. ניכר שפעילותו של מר ויצמן ניכרת בשטח וכזכור – בחודשים האחרונים נסגרו מכוני רישוי לחודשים ארוכים בעקבות חריגות בפיקוח על תקינות ובטיחות הרכב.

כאמור, אחת לחודש נבקר במחוז ובעיר אחרת ונמשיך לעדכן ולחבר את החברים עם המידע ועם העתיד.