איגוד המוסכים בישראל

כנס רכזים ומורים מקצועות יישום והנדסת אוטוטק של משרד החינוך

אתמול סמנכ”ל פיתוח הכשרות ופדגוגיה באיגוד המוסכים, קובי אביטל, השתתף ובירך את הרכזים והמורים של מגמות מקצועות יישום והנדסת אוטוטק הבתי הספר של משרד החינוך. הארוע נערך במשרדי משרד החינוך בתל-אביב. קובי תיאר את עומק השת”פ, את ההשקעה, המחויבות והאחריות של איגוד המוסכים בישראל ביחד עם צוותי משרד החינוך והמורים המתקיים ומתפתח בשנים האחרונות לפיתוח דור העתיד.

האיגוד תורם את חלקו, בין היתר, בפיתוח יוזמות חינוכיות מאחורי הקלעים כגון סיוע להקמת המגמה החדשה, יישום משותף בתכנית שילוב תלמידים במוסכים ובמרכזי שירות, הכשרת מורים בגרמניה ובישראל ועוד…

באירוע הוצגה למורים ת”ל החדשה וקובי הציג את מעורבות חברות ההייטק הישראליות ובעולם כולו אשר שינו את כללי המשחק בענף הרכב והתחבורה בעולם המערבי. קצב מהירות פיתוח טכנולוגיות חדשות בעולם האוטומטיבי מחייב למידה והכשרה מתמדת שאינה נשענת על ת”ל שמרנית וקבועה.

גם בתחןם הכשרות המקצועיות מעולם המבוגרים הצלחנו לצייר קווים לדמותו/ לפרופיל של איש תחזוקת הרכב בעידן המודרני ואנו פועלים ללא לאות בפיתוח ת”ל ומסלולים חדשים בשיתוף משרד התחבורה וגופים פדרליים מגרמניה.

המסר של קובי לנוכחים – שהטכנולוגיות ברכב מאתגרות את כולנו – חשוב שנוכיח כולנו, ביחד עם תלמידי המגמות – יכולת למידה, גמישות וכישורים מקצועיים גבוהים בכדי שנוכל להבטיח את המשך הובלת ענף הרכב גם בעידן החדש.

קובי איחל כמובן לנוכחים – שנה טובה ומאושרת לכולם מבית איגוד המוסכים בישראל.