איגוד המוסכים בישראל

מבצע “הכן רכבך לחורף” יוצא לדרך

המבצע יתקיים בחודשים נובמבר – ינואר במוסכים מורשים ובמכוני רישוי ברחבי הארץ מנכ”ל אגוד המוסכים, חיים מלאך: ” המבצע נועד לעודד נהיגה ברכב תקין ובטיחותי בכלל ובתנאי כביש משתנים, האופייניים לחודשי החורף, בפרט. אני קורא לכל בעל רכב בישראל לבוא ולבדוק את רכבו, בבדיקה שעשויה להציל חיים”


כמידי שנה לקראת החורף המתקרב, יוצא משרד התחבורה, בשיתוף עם אגוד המוסכים במבצע “הכן רכבך לחורף”. המבצע נערך גם בשיתוף עם הרשות הלאומים לבטיחות בדרכים, אגוד יבואני הרכב ואגוד מכוני הרישוי. במסגרת המבצע, בעלי הרכב מתבקשים להכין את רכבם לחורף על ידי ביצוע בדיקת חורף מיוחדת, אותה יוכלו לערוך במוסכים מורשים ובמכוני רישוי בכל רחבי הארץ.

במסגרת המבצע, ייערכו בדיקות תקינות למכוניות תמורת סכום סמלי של 30 שקלים הבדיקות יכללו בחינה של תקינות הבלמים, מערכות החשמל ברכב (אורות, צופר מפשיר אדים ועוד), הצמיגים, המגבים, ההגה ומערכות בטיחותיות אחרות ברכב. כל בעל רכב שרכבו עבר את הבדיקה, יקבל מהמוסך המבצע את מדבקת המבצע הרשמית – המעידה על תקינותו של הרכב

מנתונים שבידי אגוד המוסכים עולה, כי ממוצע מספר כלי הרכב הנבדקים בבדיקת חורף בישראל מידי שנה, ביוזמתם האישית של הנהגים, עומד על כ – 100,000 כלי רכב שונים מנכ”ל אגוד המוסכים, חיים מלאך, מוסר כי: “המבצע נועד לעודד נהיגה ברכב תקין ובטיחותי בכלל ובתנאי כביש משתנים, האופייניים לחודשי החורף, בפרט. אני קורא לכל בעלי הרכב בישראל לבוא ולבדוק את רכבם. בדיקה זו עשויה להציל חיים”

מבצע “הכן רכבך לחורף”, מתקיים מדי שנה בחודשים נובמבר – ינואר, במוסכים מורשים ומכוני הרישוי ברחבי הארץ. השנה, יפתח המבצע ב – 6.11.2005 ועד 27.1.2005. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של אגוד המוסכים בישראל: www.iga.co.il

דורון אובזנק, סמנכ”ל

דובר אגוד המוסכים