איגוד המוסכים בישראל

גיליון מספר 427

גיליון מספר 427עדכון שבועי מתחום שרותי הרכב והתחבורה, 29 לנובמבר 2015
IGA-LOGO
מאייסטר חיל חימוש 2015
עקבו אחרינובקרו באתר האיגודcolor-forwardtofriend-96ערוץ הרכבעקבו אחרינו
עקבו אחרינובקרו באתר האיגודכתבו לנוערוץ הרכבעקבו אחרינו
     

ביום ו’ , 27.11.15 , לאחר 4 שבועות של לימודים אינטנסיביים, סיימו בוגרי המחזור הראשון – 12 נגדי חימוש את הלימודים ואת המטלות הנדרשות לצורך קבלת הדיפלומה הנכספת – מאייסטר.

הנגדים שהרכיבו את הצוות של המחזור הראשון היטיבו ללמוד ותוצאות הרצינות והנחישות שלהם ניכרו בשטח ובציונים הסופיים.
טקס הענקת התעודות התקיים לפני כניסת השבת והשתתפו בו :
המדריכים של המכללה הסקסונית, אייל דרי שליווה את החניכים משיעורי ההכנה בישראל וצמוד צמוד גם במכללה הסקסונית ועל ידי כך הוביל את החניכים למצוינות ולהצטיינות, לידיה בורהמר שליוותה את החניכים – תרגמה וסייעה להוציא את כלל הדרישות הלוגיסטיות,

נציגי קהילת הידידות בין ישראל לסקסוניה, מר גיטפריד ארנט – סגן נשיא איגוד לשכות המסחר הגרמני, הרב חבלין שניאור מסניף חב”ד המקומי, נשיא איגוד המוסכים ממחוז סקסוניה – מר וולפגנג זייפרד, מנכ”ל האיגוד – מר פטר גיידה, מנכ”ל המכללה – הגב’ כרמן ריוולט, נשיא איגוד המוסכים במחוז הסן – מר תומס הולר, מנכ”ל איגוד המוסכים ממחוז הסן – מר קלאוס קפלקה, הנספח הצבאי של ישראל בגרמניה – אל”מ יואב אברג’יל, מפקד המשלחת – רב סרן אימרן מחטייב, וכמובן – סא”ל שושן קריסי – רע”ן קד”צ בחיל החמוש.

המשלחת של איגוד המוסכים שהגיע מספר ימים לפני הטקס סיירה במקום וקיבלנו סקירה ארוכה וממצה אודות ההיסטוריה של המכללה, השותפים להקמתה ואודות המשאבים המושקעים באופן סדיר וזאת בכדי להיצמד ככל הניתן לקצב השינויים המהיר והטכנולוגי המלווה את ענף הרכב שנים האחרונות.
המכללה בדרזדן היא אחת המכללות המושקעות בגרמניה וכוללת אלפי מטרים של סדנאות הכוללים מאות עזרי לימוד מהמתקדמים בעולם וניכר כי משרדי הממשלה בגרמניה – חינוך, כלכלה ותחבורה מכירים בחשיבות ההכשרה המקצועית ובמקרה זה – כלל המימון להקמת המכללה – מגרש, בנייה (אכסניה, כיתות לימוד, סדנאות, מגרשי ספורט, משרדים ואולם כנסים ותצוגה) וציוד – התקבל מאת משרד החינוך הגרמני והועבר למשך עשרות שנים לתפעול איגוד המוסכים המחוזי לצורך הכשרת בני נוער ובוגרים בכלל מקצועות הרכב ובהכשרות ספציפיות.

את המודל הזה אנו מנסים להעתיק מזה מספר שנים ואנו מאמינים כי בסופו של דבר – משרדי הממשלה בישראל, בהובלת משרד התחבורה – יעניקו את התקציב ההולם להקמת מרכז רכב באופן דומה, בישראל.
בשלב זה ועד שנצליח להעתיק את כלל המודלים הללו לישראל, אנו מייצאים את התלמידים לתקופות הכשרה שונות על בסיס הצורך – לימודי מייסטר, לימודי בטיחות ומערכות לרכבים חשמליים והיברידיים וכד’, הכשרות הוראה ועוד. השת”פ עם הגורמים הנפלאים המסייעים לנו בגרמניה מאפשר לנו גם לקדם את העובדים בהווה בענף וגם להתחיל לבנות תשתיות להכשרות ברמה גבוהה ובתנאים מעולים לבניית דור עתיד.

טקס הסיום הווה אירוע מאד מרגש עבורנו ועבור כלל מי שליווה אותנו יצירת תיאום והצלחת ההכשרה ושהיה נוכח באירוע הסיום. מתכוננים למחזור ב’…..
שבוע טוב,
רונן

 
 
>>>>>נוהל פתיחת מוסכים מומחים<<<<<
 
המכללה הטכנולוגית לרכבלרשימת הקורסים המלאה של המכללה, הטכנולוגית לרכב, לחצו כאן

הרשמה
 
אתר השבוע

אוטו רן מיצובישי הינו מרכז שירות מורשה לרכבי מיצובישי הממוקם באזור התעשייה של רעננה, ומספק את שירותיו עבור לקוחות בכל האזור.
במרכז השירות רחב הידיים מוסך מתקדם ומצויד היטב, בו ניתנים שירותי מכונאות, פחחות וצבע, חשמל ודיאגנוסטיקה ועוד. במרכז השירות של אוטו רן שש מחלקות:
 
מחלקת מכונאות
במחלקה צוות ותיק, מקצועי ומיומן, בעל הסמכה מטעם משרד התחבורה והיצרן, המתמחה בטיפול בכל סוגי התקלות.

הצוות הגדול והמיומן של מרכז השירות מטפל ברכב המיצובישי שלך, ועומד לרשותך עם מיטב הפתרונות המתקדמים לכל בעיה, לאורך כל תקופת האחריות וגם אחריה.

מחלקת פחחות וצבע
במחלקה תוכל ליהנות משירותי ייעוץ מקצועי ושילל תיקונים במקרה של תאונה, בתיאום מול חברת הביטוח שלך – 24 שעות ביממה. המחלקה מורשית על ידי חברות הביטוח המובילות. כמו כן, יועמד לרשותך רכב חלופי, כבר מהיום הראשון.

מחלקת מחסן חלפים מקוריים
במחסן נמצאים רוב החלפים המקוריים לרכבים, עובדה המאפשרת מתן מענה מיידי לכל תקלה ולכל לקוח.

מחלקת דיאגנוסטיקה
מחלקת הדיאגנוסטיקה מצוידת במחשב חדיש המאבחן תקלות ברכב, ומותאם לדרישות המחמירות של היצרן/היבואן.

מחלקת חשמל ומיזוג אוויר
המחלקה נותנת מענה לתקלות חשמל ומיזוג אוויר, באמצעות מכשור משוכלל ומתקדם.

מחלקת אביזרים לרכב
במחלקה שלל אביזרים ופרטי ציוד לרכב, כגון: ציוד שטח מתקדם, הכולל כננות, ווי גרירה, פגושים קדמיים ואחוריים, וכן מערכות שמע ומערכות מיגון לרכב, המורשות על ידי כל חברות הביטוח.

 
Ecar-Red-BannerYouTube-LogoFACEBOOK-LOGOGreenP-iga4u 

IGA
IGAתיאור: תיאור: image06המכללה הטכנולוגית לרכב

‘השבוע ברכב’ הינו עיתון דוא”ל (Newsletter), המופץ
לכ-30,000 מנויים, בתדירות שבועית. הנושאים המרכזיים בהם הוא עוסק: רכב
ותחבורה, ביטוח, ליסינג, בטיחות בדרכים ועוד (ניתוח
וסיכום שבועי, חדשות אחרונות מהתחום, כתבות וידאו-‘ערוץ הרכב’, מידע
צרכני, מאמרים משפטיים, הכשרה מקצועית, כנסים, תערוכות ועוד).

אגוד המוסכים בישראל לרבות הבאים מטעמו (להלן-“אגוד המוסכים”) לא ישאו בכל אחריות לתוכן והמידע המסחרי – פרסומי המתפרסם בניוזלטר זה.אין בהצבת הפרסומים ו/או הקישורים לאתרי תוכן אחרים משום הצעה של האגוד להשתמש בהם ו/או כדי להביע תמיכה/עידוד/הסכמה או מתן חסות של האגוד למפרסמים כאמור.הסתמכות המשתמש על התוכן כאמור הינה באחריותו בלבד.אגוד המוסכים אינו צד לעסקה ו/או אינו גורם מתווך לעסקאות שתתבצענה בעקבות המידע הפרסומי המתפרסם בניוזלטר.

אתר iga.org.il שולח עדכונים במגוון תחומים בענף הרכב והתחבורה. השירות ניתן חינם, ללא כל
כוונת רווח ואינו מותנה בדבר. להרשמה לרשימת תפוצה באמצעות דואל admin@iga.org.il להסרה מרשימת תפוצה באמצעות לינק המופיע בתחתית הודעת המייל האלקטרוני. דוא”ל.

חלק מהניסוחים המופיעים בניוזלטר זה נכתבים בלשון זכר או נקבה מטעמי נוחות בלבד. מובהר כי כל האמור בלשון זכר או נקבה, מתייחס לשני המינים, ללא כל אפליה. ט.ל.ח.©כל הזכויות שמורות לאיגוד המוסכים בישראל. דוא”ל לפניות