איגוד המוסכים בישראל

גיליון מספר 445

גיליון מספר 445עדכון שבועי מתחום שרותי הרכב והתחבורה, 11 למאי 2016
נזכור את כולם
עקבו אחרינובקרו באתר האיגודכתבו לנוערוץ הרכבעקבו אחרינו
     

חברי איגוד המוסכים בישראל מוזמנים להדליק נר זיכרון אישי או כללי לזכרם של אלה שאינם אתנו עוד. יהי זכרם ברוך

טקס קבלת דיפלומת מייסטר בילטראלי – מחזור 7

ביום ב’ 9.5.2016 התקיים במכון מופ”ת בתל אביב טקס קבלת תעודות דיפלומת המייסטר לבוגרי מחזור 7 , חניכי לימודי הנדסאות הרכב בכפרי הנוער בישראל.

בכל שנה, לאחר מיונים קפדניים, נבחרים 12 מצטיינים מבין עשרות הזוכים להכלל בלימודי התעודה היוקרתיים במכללת איגוד המוסכים בפרנקפורט גרמניה.

הגברת פאבה רמשטיין, מנכ”ל עליית הנוער ישראל-גרמניה, יזמה כבר לפני כעשור את הרעיון הראשוני של שיתופי הפעולה בין הנוער הישראלי לבין הידע ותשתיות הלימוד הגרמני. בברכתה לבוגרים בטקס, לאחר שליוותה אותם במהלך ההכשרה במכללת האיגוד הגרמני והתוודעה לכל אחד מהם באופן אישי , ציינה לשבח את הפלא הישראלי : “בקיץ האחרון הנבחרת כללה מגוון אנושי הכולל את הפסיפס האנושי הישראלי המורכב ושמבטא אולי יותר מכל את הצלחת פרויקט העצמאות הישראלי על כל גווניו – בני דתות שונות ובני מגדר שונים ואמונות אישיות שונות היוצרים יחד את הביחד” עוד ציינה הגברת רמשטיין את היתרון הישראלי החשוב ושאותו יש לטפח ולעודד – לישראל, להבדיל ממדינות האיחוד האירופי, יש בני נוער.

הטקס שיועד לבוגרים ולבני משפחותיהם, לווה בהסבר מפורט ובתיעוד של תהליך הלימודים בגרמניה ושיקף למשפחות הבוגרים את ההצלחות ובצידן הקשיים שחוו בניהן. הבוגרים הסבו למשפחות ולנו גאווה וסיפוק.

להצלחת הפרויקט הנפלא הזה שותפים רבים, המעניקים לנו את הכוח להתמיד ואת המוטיבציה להמשיך ולתרום את חלקנו הצנוע, אך החשוב, בפרויקט הציוני המקצועי החשוב הזה:

 עליית הנוער ישראל-גרמניה מיסודה של “הדסה” שפועלת משנת 1932 ושהקימה כפרי נוער רבים בישראל. מנכ”ל התנועה, הגברת רבשטיין הניעה את תהליך פרויקט המייסטר לבני הנוער ודואגת מאז הקמתו להשגת מימון ולליווי צמוד לחניכים ולפרויקט.

קובי אביטל, מנהל מכללת איגוד המוסכים וסמנכ”ל פיתוח ההכשרות באיגוד המוסכים, שהקים והניע את הפרויקט ביחד עם כפר הנוער הדסה נעורים בבית ינאי, עוד כשניהל את מגמת הרכב בכפר הנוער “הדסה נעורים”.

איגוד המוסכים בפרנקפורט, שנציגו – מר קרלאוס קפלקה, מנכ”ל האיגוד והמכללה מלווה את הפרויקט מיום היווסדו ומגיע באדיקות לכלל האירועים וגם הפעם בירך את הבוגרים.

כפר נוער הדסה נעורים בניהולו של מר נתן ביטון שממשיך לפעול גם אתנו וגם באופן עצמאי מול מכללת האיגוד הגרמני בפרנקפורט גרמניה.

משרד החינוך בישראל שמנהליו בתחום חינוך הנוער הפנימייתי והחינוך הטכנולוגי ששותפים מלאים להנעת הפרויקט. מטעם המשרד, בירך את הבוגרים מר רון פרייזלר ממנהל החינוך ההתיישבותי, וכיבד או האירוע בנוכחותו, מר יעקב שיינבאום, ראש אגף ההסמכות במשרד החינוך.

משרד התחבורה בשיתוף של מר משה קירמאיר, מנהל אגף רישוי ופיקוח בתחום הרכב, המלווה ותומך בפרויקט מזה שנים רבות ואתו מר משה ויצמן, מנהל אגף הרכב המעניק את המטרייה לשותפות זו ושכיבד את הבוגרים בנוכחותו גם בטקס הנוכחי.

משרד הכלכלה בהנהלת מר שולי אייל, ​מנהל אגף בכיר הכשרה ופיתוח כח אדם המעניק סיוע וליווי ביחד עם המפקח על תחום ענף הרכב מר שלמה שקד המקדיש ימים ולילות לפיתוח והכשרות ולהעצמת בני הנוער בתחום החינוך המקצועי.

חיל החימוש שהצטרף לפני כשנה לפרויקט, בדגש על הבוגרים בחיל שהופכים בהדרגה לשותפים מלאים לכלל העשייה שלנו בתחום ההכשרות והפיתוח בתחום הרכב. את החייל ייצג השנה רב-סרן שלום נוח שהשתתף בטקס ובמעמד הענקת התעודות.

מנהלים ומורים מכפרי הנוער שהשתתפו השנה בפרויקט ושבוגריהם הגאים זכו לייצג את המצוינות ולהימנות עם בוגרי ה”מייסטר”  –כפר הנוער הדסה נעורים, מכללת כדורי, בכפר הירוק , הפנימיה הצבאית של חיל החימוש, מכפר הנוער אמי”ת פ”ת, אורט אדיבי אשקלון.

אין לנו ספק שההירתמות המשותפת של כלל נציגי הממשל, של בתי הספר, של צה”ל ושל כלל המעסיקים בענף הרכב, יניעו ויגבירו את קצב ההכשרות ושנצליח בסופו של דבר להשיב את הביקוש ואת הכבוד לענף תיקוני הרכב בישראל.

68 שנות עצמאות למדינה – הדרך לעצמאות כלכלית

עם ישראל הוא דוגמא ומופת לעם שהצליח לאחר אלפי שנות גלות לשוב ולהקים את ישותו ואת עצמאותו בארץ מולדתו. זאת נעשה, תוך כדי כיבוד והכלה של כלל התושבים, גם הלא יהודים, שבחרו לקבוע את גורלם ביחד עם מדינת הלאום של העם היהודי ותוך אימוץ כללי מוסר ואנושיות מחמירים באופן יחסי לנהוג במדינות אחרות.

כידוע אנו גם נחושים להשיב את ערכי המוסר והכבוד למדיניות הכלכלית הישראלית המאמצת בשנים האחרונות – “ערכי” נטישה של מקצועות עמלניים, חוסר כבוד לתושביה המתבגרים, ניהול מופקר של כספי ציבור ועוד.

האיגודים המקצועיים וארגוני העצמאים שגורמים רבים מנסים להשתיקם ולמנוע את פעילותם, חברו יחד בכדי לתקן את מפגעי הניהול הכלכלי והממשלתי שפשה כאן בעשורים האחרונים וכמו שקורה בתחום החינוך המקצועי, אנו מאמינים שיקרה בסופו של דבר בתחום העסקים – חופש תחרות, חופש גישה ללקוחות, חופש גישה לאשראי, חופש גישה למידע וכד’. הדרך עוד ארוכה, אך אנו מחויבים להלך בה בכדי להשיג את המטרות ולהבטיח לדור ההמשך שלנו ולמעסיקים בענף,  ביטחון תעסוקתי וביטחון אישי.

יום עצמאות שמח

רונן לוי

 

כתבות נבחרות השבוע:

דוח: המכוניות בארץ פחות בטוחות מאירופה

מתי ישולמו תגמולי ביטוח בגלל “תאונת נשיקה”?

הפיצוץ הגדול: טקאטה תתקן 100 מיליון כריות-אוויר

>>>>>נוהל פתיחת מוסכים מומחים<<<<<
 
לרשימת הקורסים המלאה של המכללה, הטכנולוגית לרכב, לחצו כאן

 
אתר השבוע
גלאון מוטורס

ב- UMI SERVICE, רשת מרכזי השירות המורשים של UMI יודעים להעניק למכונית שלך את הטיפול הנכון.

כן, עכשיו את\ה יכול\ה ליהנות מן העוצמה, הידע והמחויבות המקצועית, בכל מרכז שרות שתגיע\י אליו.

UMI SERVICE – רשת מרכזי השירות המורשים של UMI, פורסת עבורך רשת כוללת של איכות, שירות, מקצוענות, אמינות ואחריות. בסיס הנתונים הממוחשב שלנו מאפשר לנו להעלות את כל פרטי ההיסטוריה המוטורית של רכבך, בכל מקום שתגיע\י אליו, לאתר את הבעיה ולפתור אותה בצורה המקצועית ביותר. ברשת מרכזי השירות המורשים של UMI, תמצא\י את אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחומם ובמידה ותזדקק\י לחלקי חילוף ואביזרים – עומד כאן לרשותך מגוון רחב ביותר של חלפים איכותיים ובטיחותיים, בעלי תאימות מלאה לרכבך – כאלה העונים על תווי התקן המחמירים ביותר, אשר ישמשו אותך באחריות ולאורך זמן.

UMI SERVICE – עוד מוצר איכות מבית UMI, למיקסום השירות, האיכות והיעילות, למירב שביעות הרצון שלך, הלקוח.

חבילת שירות כוללת

100,000 לקוחותינו, הנוהגים לבקר ברשת המוסכים המורשים של UMI SERVICE, נהנים מחבילת שירות כוללת, המבטיחה להם טיפול מקצועי, אמין ואיכותי. פעילות רשת המוסכים המורשים נועדה ליצור נאמנות אצל הלקוח ולשמור על רמת שירות גבוהה, הגינות, חדשנות מתמדת, זמינות ומחירים תחרותיים.

פריסה ארצית בכל מקום וזמן

ברשת UMI SERVICE , חמישים ושניים מרכזי שירות מורשים בפריסה ארצית, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, המעניקים לכל דגמי UMI פתרונות מקצועיים לכל בעיה ומעניקים לך ולרכבך רשת בטחון בכל מקום ולכל מטרה ביעילות, מקצוענות, באיכות וכמובן…בשירות ללא פשרות.

מחויבים למקצוענות

ברשת UMI SERVICE, מובטח לך ולרכבך הטיפול המקצועי והאמין ביותר. אנשי המקצוע שלנו הם מהטובים בתחומם בארץ, עוברים דרך קבע השתלמויות תקופתיות ומקיימים תקשורת מקצועית שוטפת של ייעוץ, בקרה ופיקוח של ג’נרל מוטורס. רשת UMI SERVICE עומדת בכל תקני האיכות המחמירים וצוותיה מורשים להגיש שירות וטיפול מטעם היצרנים: שברולט, ביואיק, קדיאלק ואיסוזו.

מידע ממוחשב, מיידי ומדויק

ב- UMI SERVICE מקבלים אותך כמו מכר\ה ותיק\ה. לכל מרכז שירות מורשה שתיכנס\י אליו, בכל מקום בארץ, פרטי מכוניתך, על כל ההיסטוריה ה”מוטורית-רפואית” שלה, יופיעו מיד על צג המחשב ויאפשרו את מתן הטיפול האישי, הממוקד, המדויק והמקצועי ביותר. UMI SERVICE זה הבית שלך.

 
 

תיאור: תיאור: image06

‘השבוע ברכב’ הינו עיתון דוא”ל (Newsletter), המופץ
לכ-30,000 מנויים, בתדירות שבועית. הנושאים המרכזיים בהם הוא עוסק: רכב
ותחבורה, ביטוח, ליסינג, בטיחות בדרכים ועוד (ניתוח
וסיכום שבועי, חדשות אחרונות מהתחום, כתבות וידאו-‘ערוץ הרכב’, מידע
צרכני, מאמרים משפטיים, הכשרה מקצועית, כנסים, תערוכות ועוד).

אגוד המוסכים בישראל לרבות הבאים מטעמו (להלן-“אגוד המוסכים”) לא ישאו בכל אחריות לתוכן והמידע המסחרי – פרסומי המתפרסם בניוזלטר זה.אין בהצבת הפרסומים ו/או הקישורים לאתרי תוכן אחרים משום הצעה של האגוד להשתמש בהם ו/או כדי להביע תמיכה/עידוד/הסכמה או מתן חסות של האגוד למפרסמים כאמור.הסתמכות המשתמש על התוכן כאמור הינה באחריותו בלבד.אגוד המוסכים אינו צד לעסקה ו/או אינו גורם מתווך לעסקאות שתתבצענה בעקבות המידע הפרסומי המתפרסם בניוזלטר.אתר iga.org.il שולח עדכונים במגוון תחומים בענף הרכב והתחבורה. השירות ניתן חינם, ללא כל

כוונת רווח ואינו מותנה בדבר. להרשמה לרשימת תפוצה באמצעות דואל admin@iga.org.il להסרה מרשימת תפוצה באמצעות לינק המופיע בתחתית הודעת המייל האלקטרוני. דוא”ל.

חלק מהניסוחים המופיעים בניוזלטר זה נכתבים בלשון זכר או נקבה מטעמי נוחות בלבד. מובהר כי כל האמור בלשון זכר או נקבה, מתייחס לשני המינים, ללא כל אפליה. ט.ל.ח.©כל הזכויות שמורות לאיגוד המוסכים בישראל. דוא”ל לפניות