איגוד המוסכים בישראל

Search

מכתבי תודה

להלן לקט מכתבי תודה, מתוך מאגר של מאות מכתבי תודה מאזרחים בעלי רכב, עורכי דין, חברות וארגונים, אשר נעזרו במחלקת פניות הציבור ובשרותי מוסד הבוררות של אגוד המוסכים.

אני מבקש להביע תודתי על טיפולכם האמין בתלונתי נגד מוסך XXXXX. לאחר קבלת פסק הבוררות שלכם קיבלתי מבעלי המוסך את הסכום שנקבע בסך -. 7,000 ₪, ועל כך נתונה תודתי.

ד”ר עמירם אמיתי, כפר-סבא
ספטמבר 2005


…בהמשך לטיפולכם בעניין ותשובתכם מיום 25.10.04 רציתי לנצל הזדמנות זו להודות לכם על הטיפול המסור והיעיל.

לידיעתך, בסופו של דבר החליטה חברת XXXXX להחזיר לנו את הסכום שנגבה לדעתנו שלא כדין ונדמה לי שלטיפולכם בעניין היה חלק בלתי מבוטל בכך.
לוט העתק כתב החברה.

אפרים שימקביץ, עו”ד
נובמבר 2004


העברתי לטיפולכם את תלונתי כנגד מוסך XXXXX. התייחסותכם הרצינית ויחסו של מר דורון אובזנק, נציב תלונות הציבור – ראויות לתודתי! פנייתכם למוסך הנדון משאה פרי. הגענו להסדר. נא שאו תודתי למר דורון.

ואלך ליאורה, ר”ג
פברואר 2004


בהמשך לפנייתי אליכם, לאחר החזרת השיק על ידי הבנק של המוסך- וכפי הנראה בעקבות פנייתכם אליו, ההחזרה בוטלה. בסופו של דבר זוכיתי בסכום שבמחלוקת. אני מודה לכם על הטיפול המסור לולא זה לא הייתי מסוגל לקבל את המגיע לי כדין.

גונן אורה וזאב, ת”א
פברואר 2004


לאחרונה התוודעתי להליכי הבוררות המתנהלים בפני הוועדה הטכנית באיגוד המוסכים בישראל.
מצאתי לנכון להביע בפניך הערכתי לאופן ניהול הליכי הבוררות ומקצועיות הבוררים, בניצוחו של נציב תלונות הציבור, מר דורון אובזנק, המסייע ככל יכולתו לבעלי הדין.
,יישר כוחכם
מיכה צמיר, עו”ד
אוקטובר 2003


ברצוני להביע את תודתי לאיש היקר דורון אובזנק על העזרה , הדאגה, היחס והאדיבות. ראוי לציין שלאורך כל הטיפול בנושא הרכב , איש יקר זה גילה ידע, התייחסות עניין והכי חשוב מקצועיות. ברצוני להסב את תשומת לבכם על אדם מקצועי שעובד בחברתכם.

בתודה מראש,
נתנאל בן דקון
אוקטובר 2003


…ברצוני להודות על האווירה העניינית והטובה במהלך הבוררות ולהביע את הערכתי לאופן הטיפול ולגישה האנושית שלכם ושל חברת XXXXX כלפי באופן אישי ובהתייחסות לתלונה בכלל.

,יהודית אריה
תשלובת תבורי בע”מ
יולי 2003


לפני כחודשיים לערך פניתי לאגוד המוסכים בבקשה לבחון תלונה שלי נגד מוסך XXXXX בת”א… מר דורון טיפל בנושא בצורה יעילה וראויה לציון כך שבאותו היום הגיעה לידי התגובה של XXXXX. לאור האמור מצאתי לנכון להביע הערכה עמוקה לטיפול המסור והמקצועי שניתן לי ע”י דורון אובזנק נציב פניות הציבור.
עוזר ארז,
חדרה
מאי 2003


לפני מספר ימים קיבלתי את רכבי עם מנוע מתוקן, ושולמה היתרה כפי שהוסכם בין מוסך XXXXXX לבין גד-אל. ברצוני להודות לאיגוד המוסכים על הטיפול המקצועי, המסור והמיידי שבא לידי ביטוי בהזמנת בודק בהתראה קצרה ביותר לבדיקת הנושא.
כמו כן, ברצוני להודות במיוחד למר שלמה נחמני על דרך הטיפול המקצועית והנבונה, שהראה כי אפשר להגיע לפתרון בפשרה ללא השתהות כל שהיא.
מי יינתן ויירבו גופים מסוגכם אשר יוכלו לתת פתרונות כדוגמתכם, ללא צורך בהתיידנות בבתי משפט.
,אלי פדידה
מנכ”ל גד-אל ציוד תברואה בע”מ
נובמבר 2001


ברצוני להודות על התייחסותכם למקרה ותשומת הלב שקיבלתי בנדון. מצ”ב מכתב ממוסך XXXXX, שנשלח אליי עם התנצלות והתחייבות לאחריות של שנה על התיקון. תודה רבה.
,אורית ריכטר-לוין
הוד השרון
יוני 2001


בהמשך לפנייתכם למוסך צמיגי XXXXX, נפגשתי עימו. סיכמנו על פיצוי, אשר קיבלתי ממנו, לשביעות רצוני. תודה על טיפולכם.
,ד”ר טוביה שמעוני
ת”א
מאי 2001


ברצוני לציין בסיפוק רב את טיפולכם המעולה בתלונתי. …לאחר ששלחתם אותי למומחה לקבלת חוות דעת מקצועית ובדיקת צדקת תלונתי…שוכנע הספק להחזיר לי את הכסף ולקחת את הצמיג השגוי בחזרה. אני מודה לאדונים שליט ונעים על טיפולם המסור וחסר הפניות ושמח להיווכח שעדיין קיימים מוסדות המבצעים את תפקידם בנאמנות ודואגים לטובת הלקוח.
,יצחק אלפסי
ת”א
נובמבר 2000


הריני להודיעכם כי קיבלתי שיק ממוסך XXXXX – בגין חיוב שגוי על שעות עבודה במוסכם. אין לי מילים בפי להודות על היחס אשר ניתן על ידכם. מיטב הברכות.
,רחל פולק
חיפה
אוקטובר 1999


בעקבות מכתב תלונה שהגשנו אליכם בדבר טיפול רשלני שנעשה במכוניתנו, בהרכבת מדחס למזגן, רצינו להודות מכל הלב לאיגוד המוסכים ולמוסך “נחום” מבת-ים ששימש כבורר בתלונה. תודה על הטיפול המהיר והנהדר שטיפלתם בתלונתנו. דאגתם לפיתרון הבעיה בצורה מיידית צודקת ולא מתפשרת. מי ייתן ותמשיכו לתמוך באזרחים ותהיו להם אוזן קשבת ובעקר רודפי צדק (כמו במקרה שלנו) ללא פשרות.
ברכות מקרב לב
,מירה ושלמה בן הרוש
ת”א
יולי 1999


בעקבות פנייתכם למוסך הנ”ל, נפגשתי עם הנהלת המוסך, אשר לקחו את רכבי לבדיקה מחודשת ותיקנו את הצריך תיקון-לשביעות רצוני המלאה.
בעקבות טיפולכם המהיר והמקצועי, אין לי כל תלונה נגדם ואני רואה הפרשה כסגורה. אני מודה לאגוד המוסכים על הטיפול היעיל.
,יעקב קרן
ר”ג
פברואר 1999


אני מודה לך, ובאמצעותך גם ליו”ר איגוד המוסכים, על טיפולכם היעיל בתלונתי נגד מוסך XXXXX.
למותר לציין כי טיפולכם חסך ממני את הצורך לפנות לבית המשפט על כל התלאה שנגרמת מכך. לפיכך אבקשכם לבטל את הבוררות שנקבעה ל-01/10/98 בשעה 18:30.
מצורף בזה גם העתק מכתב אשר שלחתי למדור קו פתוח בעיתון “מעריב”.
אין ספק שקניתם לכם ידיד נאמן.
אל מעריב: “…כל טענותי למוסך, כי רק רשלנותו היא שגרמה לתקלה, לא נענו, ובהיותי מודע לזכות העיכבון שלו על מכוניתי, נאלצתי לשלם בעל כורחי.
על אף השמועות הנפוצות לצערי בקרב בעלי הרכבים בארצנו, כי “אין מה לעשות בויכוח עם מוסך” טרחתי ושטחתי את בעייתי בפני אגוד המוסכים. להפתעתי, זכיתי לטיפול מהיר ומיומן. …היום, שלושה ימים לפני מועד הבוררות, טילפן אליי בעל המוסך, התנצל והחזיר לי את כספי. אין מילים בפי לתאר את ההקלה שחשתי לאחר שנוכחתי ביעילות טיפולם של אגוד המוסכים. עצם התחושה שיש מי שמוכן להקשיב, ואף לעזור, ושלא כמצופה “יש דין ויש דיין”, מביאה אותי לכתיבת מכתב זה…”
אתר יוסף, עו”ד
ספטמבר 1998