איגוד המוסכים מפעיל מחלקת פניות הציבור, המסייעת לבעלי מוסכים ולקוחותיהם לפתור סכסוכים ומחלוקות, כאשר שני הצדדים מעוניינים בכך. האיגוד מפנה את התלונה למוסך ועושה את המירב על מנת שהצדדים יגיעו לפתרון המוסכם על שניהם.
אנו מטפלים בפניות/תלונות הנוגעות לטיב הביצוע והאיכות המקצועית (עבודת טיפול, תיקון או תחזוקה) ולשירות הניתן ע”י מוסך מורשה כחוק לכלי רכב, מכל הסוגים והדגמים.
תלונות כנגד יבואני ומשווקי רכב חדש (במסגרת האחריות) – יש להפנות ישירות אל משרד התחבורה.
הגשת תלונה לאגוד וטיפול בה אינם כרוכים בתשלום.
אופן הפנייה/הגשת תלונה
- פניות למחלקת פניות הציבור מתקבלות באמצעות דואר אלקטרוני בלבד, בכתובת: arbitration@iga.co.il.
- בפניה יש לציין את פרטי המוסך, לתאר את המקרה, ולפרט את התביעה במושגים ברורים ומדידים (תיקון חוזר, החלפת חלק וכיו”ב).
- יש לצרף את כל המסמכים הנוגעים לנושא התלונה : העתקי חשבוניות/קבלות, טפסי בדיקה ו/או כל מסמך רלוונטי אחר, היכול/ים לתמוך בטענות המועלות בתלונה.
- על התלונה לכלול את שם המלין ופרטי התקשרות עימו.
- עדכון לגבי מצב הטיפול בפנייה יימסר למלין באמצעות דוא”ל.
- אנו מטפלים בפניות ישירות בלבד (איננו מטפלים בפניות לגופים/גורמים אחרים, כאשר אגוד המוסכים מופיע בהן רק כמכותב/העתק).
במידה והמחלוקת אינה נפתרת, קיימת לצדדים אפשרות להעבירה למוסד הבוררות של האיגוד וזאת בהסכמת שני הצדדים בלבד.
תלונות אשר מועברות לטיפול במוסד הבוררות כרוכות בתשלום .
אנו ממליצים לוודא, לפני הכנסת רכבך למוסך, כי הוא מורשה כחוק מטעם משרד התחבורה וכי הנו חבר באגוד המוסכים. אלו יתנו לך את השקט הנפשי שמוסך זה עובד תחת פקוח, לפי הנהלים והתקנות, כי רכבך יטופל בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, וכי יהיה לך לאן לפנות באם תתעורר בעיה.