איגוד המוסכים בישראל

שנה טובה ומתוקה מהנהלת האיגוד, סניף תל-אביב וחבריו

על הגג הכי יפה בתל אביב סיימנו הערב את ארועי הרמת הכוסית של סניפי האיגוד. יו”ר האיגוד, רונן לוי, כפי שניתן לשמוע מהשידור החי – עדכן על ההערכות הצפויה בשנים הקרובות. שינוי מקצועות, שינוי סטנדרט רישוי ועוד. עובדי ופעילי האיגוד יעמדו לרשות בעלי המוסכים ובעלי הרשיונות ויסייעו להם להתעדכן ולחצות את הגשר לעתיד הרגולטיבי והטכנולוגי.

איתי בן-חיים, יו”ר סניף תל-אביב והמרכז בירך את הנוכחים ודיבר על חשיבות ההתאגדות ועל חשיבות התרומה של כל חבר וחבר לחיזוק הענף.

יו”ר האיגוד הודה לפעילי האיגוד חברי המועצה וההנהלה ולכלל צוותי האיגוד וההדרכה הנאמנים שלנו שעובדים סביב השעון למען ציבור העוסקים בענף ולמען הסיוע המתמיד ללקוחות המוסכים, להענקת הידע והמידע ולחינוך בכלל.

הזדמנות נוספת לומר תודה ענקית למאות המוסכים ומרכזי השירות שתמיד מקבלים בחיוב את הצורך להיות שותפים לעשייה ושמשלבים נוער מבתי הספר המקצועיים שבפיקוח משרד העבודה ומבתי הספר הטכנולוגיים שבפיקוח משרד החינוך ושקולטים את בוגרי כלל הכשרות ההכשרה וההשמה במסגרות השת”פ עם משרדי העבודה, הקליטה, התחבורה ועוד. תעודת כבוד לענף עם מאות בעלי עסקים שתורמים לקהילה ולעתיד התחבורתי והבטיחותי של מדינת ישראל.

שנה טובה וברוכה לכלל שותפינו, לחברים, לצוותי העבודה שלנו ולכלל העוקבים המתעניינים בפעילות השוטפת של הענף !